Thursday 17 April 2014

Akhirnya . Terima Kasih Ya Rabb :'(

Ku sedari akhirnya kerapuhan Imanku ,
Telah membawa jiwa dan ragaku ,
Ke dalam Dunia yang tak tentu arah ,
Ku sedari akhirnya Kau tiada duanya ,
Temmpat memohon beaneka pinta ,
Tempat berlindung dari segala marabahaya ..

Ya Allah ,
Mohon ampun atas dosa dan dosa selama ini ,
Aku tak menjalankan perintahMu ,
Tak pedulikan namaMu ,
tenggelam melupakan diriMu ,

Ya Allah ,
Mohon ampun atas dosa dan dosa,
Sempatkanlah ,
Aku bertaubat hidup di JalanMu ,
Untuk penuhi kewajipanku ,
Sebelum tutup usia ,
Ku kembali padaMu .

Kembali padaMu ..

Maafkan aku Ya Allah ,
Aku telah berpaling dariMu ,
Terleka dengan kehidupan Duniawi ,
Sehingga terlupa kehidupan di sana ,
Tempat perhitungan ,
Syurga dan Neraka ,
Dimana tempat aku :(
Allahu Rabbi .

No comments:

Post a Comment